top of page

NPO inter Fukuoka

公開·84名のメンバー

Jong Ajax Jong Utrecht kijken live 11 december 2023 Online bekijken

Komende wedstrijden · Jong Ajax. Keuken Kampioen Divisie ma 11 december 2023, 20:00 Jong Ajax - Jong FC Utrecht · Jong PSV. Keuken Kampioen Divisie vr 15 december ...

De Ajacieden wonnen met 2-1 dankzij treffers van Brian Brobbey en Steven Bergwijn. In dit artikel vind je alle wedstrijdbeelden van Ajax - Sparta terug. Samenvatting PSV - Ajax Vrouwen De Ajax Vrouwen leken lang op weg naar drie punten in Eindhoven. In de slotfase ging het alsnog fout voor de ploeg van Suzanne Bakker. De Ajax Vrouwen lieten PSV terugkomen van een 1-3-achterstand naar 3-3. Keuken Kampioen Divisie: Het laatste nieuws, uitslagen, standen en samenvattingenWillem II baalt én juicht na enerverende slotfase tegen ADO Den HaagFC Eindhoven lijkt wéér niet te winnen, maar daar is dan Ozan KökçüScenario periode-ontknoping: pakt Willem II de periodetitel of gaat NAC Breda er met de titel vandoor? Willem II baalt én juicht na enerverende slotfase tegen ADO Den HaagFC Eindhoven lijkt wéér niet te winnen, maar daar is dan Ozan KökçüLaatste nieuwsFC Eindhoven lijkt wéér niet te winnen, maar daar is dan Ozan Kökçü8 dec. ADO Den Haag-Jong Ajax20:00Keuken Kampioen Divisievr., 8 mrt. Jong Ajax-NAC Breda20:00Keuken Kampioen Divisiema., 11 mrt. De Graafschap-Jong Ajax20:00Keuken Kampioen Divisievr., 15 mrt. Jong Ajax-Jong PSV20:00Keuken Kampioen Divisievr., 29 mrt. FC Emmen-Jong Ajax20:00Keuken Kampioen Divisieapril, 2024DATUMWEDSTRIJDTIJDCOMPETITIETVma., 8 apr. Jong Ajax-FC Den Bosch20:00Keuken Kampioen Divisiema., 15 apr. 2023Roda JC Kerkrade won vrijdagavond met 2-1 van Jong PSV, waardoor het gat naar koploper Willem II is geslonken tot vier punten. Ozan Kökçü was met een dubbelslag de grote held van FC Eindhoven, dat na anderhalve maand weer eens won in de Keuken Kampioen Divisie. Martijn Kaars scoorde weer voor Helmond Sport, dat desondanks tegen […]8 dec. 20237 dec. 20235 dec. Jong Ajax programma'sdecember, 2023DATUMWEDSTRIJDTIJDCOMPETITIETVma., 11 dec. Jong Ajax-Jong FC Utrecht20:00Keuken Kampioen Divisievr., 15 dec. Jong PSV-Jong Ajax20:00Keuken Kampioen Divisieza., 23 dec. FC Eindhoven-Jong Ajax21:00Keuken Kampioen Divisiejanuari, 2024DATUMWEDSTRIJDTIJDCOMPETITIETVma., 15 jan. Jong Ajax-FC Groningen20:00Keuken Kampioen Divisievr., 19 jan. Willem II-Jong Ajax20:00Keuken Kampioen Divisiema., 29 jan. Jong Ajax-FC Dordrecht20:00Keuken Kampioen Divisiefebruari, 2024DATUMWEDSTRIJDTIJDCOMPETITIETVma., 5 feb. Jong FC Utrecht-Jong Ajax20:00Keuken Kampioen Divisiema., 12 feb. Jong Ajax-MVV Maastricht20:00Keuken Kampioen Divisievr., 16 feb. TOP Oss-Jong Ajax20:00Keuken Kampioen Divisiema., 26 feb. Jong Ajax-Telstar20:00Keuken Kampioen Divisiemaart, 2024DATUMWEDSTRIJDTIJDCOMPETITIETVvr., 1 mrt. Jong PSV Liveblog AGENDA. 15 dec. Jong PSV - Jong Ajax. 20:00. 22 dec. De Graafschap - Jong PSV. 20:00. Zo maar een greep uit de oud-Ajacieden die hun (voormalig) club zaterdagavond zagen winnen van Sparta. Vanuit de 'Engelenbak' kon er twee keer worden gefeest. De driepunter tegen de Rotterdammers (2-1) gold als ideaal slotstuk van de Ajax-reünie. Berghuis: 'We vonden het tijd om een statement te maken' Ajax won zaterdagavond in de eigen Johan Cruijff ArenA met 2-1 van Sparta. Steven Berghuis blikte terug op de wedstrijd en sprak zich uit over de 'Silence Social Hate'-campagne. "Hopelijk kunnen we met deze actie aandacht vragen voor online haatberichten en kinderen inspireren. " In beeld | Ajax - Sparta Ajax heeft zaterdagavond een nipte zege geboekt op Sparta. Jong FC Utrecht opent 2022 met Jong Ajax-thuis - Nieuws.nl 10 jan 2022 — Jong Ajax begint vanavond (maandag) op Sportcomplex Zoudenbalch om 18.45 uur. Op de hoogte blijven van de beloftenclash? De match komt live ... Officiële website AFC Ajax Amsterdam - Ajax. nlAjax komt in actie tegen Social Hate Berghuis in Club van 100: 'Dortmund-thuis was mijn beste wedstrijd' Highlights RKC - Ajax | Punten mee naar Amsterdam Future Favourites #2 | 'We maken hem zeker captain' On This Day | Fenomenale rentree van De Verlosser Portret | Ar'Jany Martha: 'Dit is pas het begin' On This Day | Weergaloze hakbal Van der Vaart Special | Ajax - Barcelona: spektakel in 2013 Take a Seat met Ronald de Boer | 'Het was een keiharde leerschool' On This Day | Wervelend Ajax verslaat FC Barcelona Ramaj: 'Elke fase in het leven heeft goede kanten' On This Day | Superieure Ajacieden in Bernabéu Bosman: 'Je droomt ervan om te scoren bij je debuut' Van Damme: 'Wielrennen is een uit de hand gelopen hobby geworden' Reportage | Droomstart in UEFA Women's Champions League Rensch over honderd duels in Ajax 1: 'Dit pakt niemand mij meer af' Clarke: 'Dankbaar om terug te mogen komen naar de Ajax-familie' Ajax Doc | De erfenis van Johan Cruijff Top 10 Goals | John Heitinga 40 jaar Special | Davy Klaassen: Ajacied in Milaan Nederlandse les met Akpom: 'Dit zou ik als toetje eten' Top 5 Reddingen | Pasveer 40 jaar Gooijer: 'Een eer om de band te dragen' Bergwijn: 'De trainer eist dat er plezier en beleving is' Debutant Martha: 'Dit is een droom voor elke jongen' Throwback | Ajax in de #UEL 2016/2017 ⏮ For The Future Highlights Show | O18 en O14 treffen AZ Van 't Schip: 'Ik wil helpen, Ajax is mijn club' Highlights Ajax – FC Volendam | Bergwijn breekt ban Training Day | Eerste training met Van 't Schip Jong Ajacied Sarfo: 'Ik speel met mijn hart' Ajax Doc | Verhalen over meesterscout Tonny Bruins Slot Forbs wint Lasse Schöne Trophy: 'Het berichtje van mijn zus deed me veel' Future Favourites #1 | 'Je hebt een heleboel grote namen' Samenwerking Ajax met Athletico-PR: 'De voordelen zijn grenzeloos' Tomás Galásek: ' Ajax-tijd heel mooi en succesvol' Ook jonge arbiters dromen van toekomst in de Johan Cruijff ArenA Ajax Vrouwen voor het eerst in FC 24: 'Vroeger maakte ik mezelf na' G-voetbaltoernooi in Amsterdam-Noord Special | Doelpuntenregen in Klassieker: 'Niet zomaar een uitslag' Rugnummer quiz | Hato: 'Past bij centrale verdediger' Ajax Doc | '10 jaar Ajax Vrouwen' Ajax Vrouwen in Moldavië: 'Heel speciaal om hier te zijn' Muurschildering Ajax-legends in Johan Cruijff ArenA onthuld Behind the scenes | Content voor nieuw seizoen Ajax Doc | 'Ajax 2002/2003: Rock-'n-roll in Europa' Ajacieden schitteren bij lancering derde tenue Ajax-spelers ontvangen nieuwe BMW Vermaelen: 'Ajax was een enorme leerschool' Ajax Doc | 'Ajax 1973: voltooiing van de trilogie' Ajax Doc | 'Ajax 1972: De beste finale' Ajax Doc 'Ajax 1971: de eerste Europa Cup' Gabri: 'Ik had bij Ajax willen stoppen' Special | De Ajax-jaren van Edgar Davids Special | De rijke Ajax-carrière van Rijkaard Special 'The Hunter' | 'Bereikt, genoten, gestopt' Special | 75x Johan Special | Wereldbeker 1995 - Een kuchje in november Highlights Ajax – Sparta l Basis gelegd voor rust Ajax heeft zaterdagavond de voorlaatste competitiewedstrijd van het kalenderjaar 2023 winnend afgesloten. Jong Ajax kijken in 2023/24: live stream van elke wedstrijd 11 aug 2023 — Jong Ajax kijken? Elke wedstrijd op het programma vandaag. Gratis met tv en live stream alles online zien. Opstelling, zender, schema, etc. In de Johan Cruijff ArenA werd Sparta Rotterdam met 2-1 verslagen. De Amsterdamse goals kwamen voor rust van Brian Brobbey en Steven Bergwijn. In het openingskwartier na rust deed Ajax iets terug, maar verder liet Ajax het niet komen. In beeld | 'Engelenbak' ziet Ajax winnen van Sparta Sunday Oliseh, Sonny Silooy, Jari Litmanen, Stefanie van der Gragt, Ferdi Vierklau, Kiki Musampa, Aron Winter, Heinz Stuy, Salo Muller of Ole Tobiasen. Keuken Kampioen Divisie: Het laatste nieuws, uitslagen 15, Jong FC Utrecht, 17, 4 / 6 / 7, 18, 15 / 29, -14. DDLWLD. 16, Jong Ajax, 17, 4 / 5 / 8, 17, 27 / 35, -8. DWWDWL. 17, Jong PSV ... (LIVESTREAM!) Jong Utrecht Jong PSV kijken 1 december 2023 Jong PSV en Jong FC Utrecht spelen op vrijdag 1 december hun inhaalwedstrijd in de Keuken Kampioen Divisie. De wedstrijd kon afgelopen vrijdag .

グループについて

NPO inter Fukuokaへようこそ!

メンバー

• Tai Huynh Van
    Tai Huynh Van
  • 997 997
    997 997
  • Quyen Le
    Quyen Le
  • Grace Lopez
    Grace Lopez
  • ceridwenelfreda